קריאייטיב
- ראשי
- /
- תחומי עיסוק
- /
- קריאייטיב
קריאייטיב מנצח הוא זה שיבדיל אתכם מהמתחרים ויעזור לכם להעביר את המסר שלכם ללקוחות שלכם בצורה הטובה והבלתי נשכחת ביותר.
מזה קריאייטיב?
יצירת קריאייטיב היא היכולת לקחת מסר שיווקי ולהעביר אותו בדרך הכי יצירתית שאפשר. הרעיון צריך לכלול את האסטרטגיה השיווקית שנבחרה ולהיות מכוון לקהל היעד שלכם. צריך לחשוב היטב גם על התזמון של העלאת הפוסט עם הקריאייטיב הנבחר, איזו פלטפורמה מתאימה לתוכן ולקהל היעד שלכם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
בנוסף יש לשים דגש על הויזואליות של הרעיון, מה ימשוך את הלקוחות שלכם, מה יגרום להם לעצור, להתבונן ולבחור לשמוע עוד על המוצר שלכם, בגדול מה יניע אותם לפעולה.
כיום כשכל כך הרבה חברות ובעלי עסקים מפרסמים ברשתות החברתיות, אנחנו מבינים שלפרסם פוסט עם תמונה חמודה זה כבר לא מספיק, צריך חשיבה מאחורי כל דבר, צריך לחדש, להמציא את הגלגל מחדש. כבר קשה להגיע לקהל היעד שלנו עם תוכן בינוני, תמונות וסרטונים לא מקצועיים. אנחנו צריכים לרגש, להצחיק, לגרום ללקוח להרגיש משהו.
הפרסום אפשרי כיום בכל רשת חברתית, לכל רשת חברתית יש את המאפיינים שלה, ואם פועלים נכון ומחושב, אפשר למקסם את תקציב הפרסום ולהחזיר את ההשקעה. כדי להצליח להשיג נוכחות ברשת, נדרש קריאייטיב דיגיטל ברמה גבוהה.
מה אנחנו עושים בשבילכם?
אחרי שיחת אסטרטגיה נתחיל לעבור על החומרים הקיימים שלכם, תמונות, סרטונים, מודעות שפרסמתם ונבין מה הדרך הכי נכונה להתקדמות ביחס לקהל היעד האידיאלי שלכם. במהלך תכנון האסטרטיגיה נבין אם הכלי המתאים לכם הוא סרטונים, תמונות, גרפיקות או סגנון אחר לחלוטין, תלוי בפלטפורמה החברתית שקהל היעד שלכם מככב בה. משם נמשיך לימי צילומים ועריכה למוצרים של העסק או לעסק עצמו.