פרסום בפייסבוק
את פייסבוק כבר כולנו מכירים, היא התחילה כרשת חברתית, אך הפכה לאחת הפלטפורמות הפרסומיות והאפקטיביות ביותר.
ישנן הרבה פלטפורמות חברתיות, חלקן מצליחות יותר וחלקן פחות, אבל אין ספק שהפרסום בפייסבוק הוא מבין האפקטיביים והנוחים ביותר. פייסבוק מונה כ-5 מיליון משתמשים ישראלים, מה שהופך את הפרסום והטרגוט בה למאוד נוח, ומתאים לעסקים מכל סוג.
למה צריך דף עסקי בפייסבוק?
על פי הכללים של פייסבוק, לעסק או מותג אסור לנהל פרופיל אישי כשל אדם מן השורה, אלא להקים ולנהל עמוד פייסבוק עסקי.
במידה ותחליטו לפתוח פרופיל אישי במקום עמוד עסקי ופייסבוק תשים לב, היא עלולה פשוט לסגור אותו בטענה שהדבר נוגד את כללי השימוש., הדבר יגרום להשבתה וימנע קשר עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים.
כלומר, הדבר הראשון שעסק חייב לעשות בפייסבוק הוא לפתוח עמוד עסקי.
לאחר שהקמתם את העמוד העסקי, הגיע הזמן לערוך את המראה ואת התכנים שבו. בין הדברים שעליכם להפנות אליהם את תשומת לבכם:
תמונת הפרופיל: כדאי שתהיה מקצועית, למשל לוגו שייראה מוכר ללקוחותיכם.
התמונה הראשית (Cover): גם כאן תמונה מקצועית עדיפה, בנוסף כדאי שהלוגו של העסק יופיע גם בתמונה הזאת. ניתן לשים אנשים עם המוצרים, או תמונה טובה של מוצרי העסק.
אודות (About): אחד הפרטים החשובים שאנשים נוטים לפספס, בעזרת המידע באודות לקוחות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר ולהבין קצת יותר מי עומד מאחורי המותג. כאן עליכם לכתוב את פרטי יצירת הקשר שלכם, מידע כללי, בעלי תפקידים וקצת היסטוריה על העסק/המותג.
הגדרות (Settings): כאן תוכלו להגדיר פרמטרים נוספים, כגון מי יוכל להעלות תכנים לעמוד, למי תעניקו הרשאות עריכה ועוד.
מה אנחנו עושים בשבילכם?
אנחנו נעסוק בליצור עבור העסק שלכם תוכן איכותי ומעניין נטרגט ונקדם אותו לקהל היעד האידיאלי שלכם בנוסף לניהול הקהילה שלכם.
לאחר שיחת אסטרטגיה ישר הכותבים שלנו מתחילים לעבוד, נתחיל מלהבין את קהל היעד שלכם, נמשיך במחקר מתחרים ומחקר תוכן.
נלמד מה התכנים המועדפים על הלקוחות שלכם, נמשיך בייצור התכנים, כתיבה, צילום ועריכה תוך כדי מעקב קבוע על הקמפיינים במטרה לשפר ולהוזיל עלויות.
נתחיל לנהל את הדף, לעבור על התכנים הקיימים, נקבע דרכי תקשורת קבועות עם הלקוחות. נתחיל קידום התוכן ונמשיך לנהל את כל הפניות והתקשורת עם הלקוחות שלכם.
בנוסף לבחירתכם תקבלו דוח שבועי או חודשי המציג את ההתקדמות של המדדים השונים באחוזים. הדוחות הללו נותנים לשני הצדדים אינדיקציה, מצדנו נוכל להבין מה לא עובד ומה צריך לשפר, ומצדכם תוכלו לראות בדוחות פירוט נתונים כמו צפיות בדף, לייקים בדף, תפוצת הפוסט, מעורבות בפוסט, צפיות בסרטונים, עוקבים של הדף, שיתופים, תפוצה אורגנית, תפוצה בתשלום וכל נתון אחר שתרצו להיות עליו בבקרה.