בקרת מדיה
- ראשי
- /
- תחומי עיסוק
- /
- בקרת מדיה
כשמעלים ויוצרים קמפיינים במדיה החברתית , דרוש גם להיות בבקרה עליהם. על מנת להמשיך להשתפר ולהגיע לקהל לקוחות גדול יותר.
למה צריך לעשות בקרת מדיה?
הדרך הכי טובה להיות בבקרה על הקמפיינים הם צפייה בהתקדמות של דוחות השימוש בפלטפורמות השונות.
לאחר תחילת העבודה המשותפת, נפיק לעסק שלך דוחות שימוש, שתוכל לראות בקלות את ההתקדמות והתוצאות. נפרט לך באחוזים את העלייה במדדים השונים באופן כנה וישיר.
בעזרת המדדים הללו נוכל להיות בבקרה על כל מה שקורה, איזה קמפיינים זכו לחשיפה גדולה יותר, מה גרם לאנשים להגיב יותר? מה גרם להם לשלוח הודעה אישית? מה גורם להם לפנות אלינו ולהמשיך לרכוש? נלמד ונבין מה מדבר יותר ללקוחות שלך, משבוע לשבוע נשפר את התוצאות על ידי למידה מתמשכת של קהל היעד האידיאלי של העסק שלך.
מה אנחנו עושים בשבילכם?
תוכל לבחור בהתאם להעדפה אישית אם אתה מעדיף דוחות שבועיים או חודשיים.
בדוחות נפרט נתונים כמו צפיות בדף, לייקים בדף, תפוצת הפוסט, מעורבות בפוסט, צפיות בסרטונים, עוקבים של הדף, שיתופים, תפוצה אורגנית, תפוצה בתשלום וכל נתון אחר שתרצו להיות עליו בבקרה.